Kizlar merhaba
2,5 yasinda bir oğlum var. Mizaç olarak dışarda sakin ve çekingen bir çocuk.
Konuşabiliyor genel olarak 5 kelimeli cümleleri falan var.
Ama tanimadigi insanlara çok mesafeli, asla konuşmuyor onlarla. Bazen yüzlerine bile bakmaz kafasını çevirir. Ama tanıdığı insanlara öyle değil. Dedesi anneanne babaanne halasina falan çok yakın davranır, oyunlar oynar.
Ama dışardaki insanlarla ve cocuklarla oynamak istememesini anlayamıyorum.
Normal mi acaba anlayamadım