ulkuakgc iki sene önce sezeryan doğum yaptım özel muayene ile mehmet kulhan di doktorum yani doğumuma o girmedi ama hemşireleri çok çok ilgiliydi çok güzel geçmişti benim doğumum sadece epidural taktirdigima çok pişman olmuştum ilk doğum olduğu için bilmiyordum ve resmen ben yatalak gibiydim