Kızlar bebeğim dört aylık oldu huysuzluk uyku problemi ağlama krizleri ile. Dört ay atağı dedim geçmedi aşıdır dedim aşının yeri iyi oldu geçmedi huzursuzluğu meğer ki mama ile oluşan bir sorunmuş😢😢😢
Doğduğundan beri anne sütü ve mama olarak ilerliyoruz ilk doğduğu ay sarılık nedeniyle Aptamil ile devam ettik ondan sonra bir sürü anne sütü ile devam ettik mamayı bıraktık o ilk aylara dayanarak bir yanlışlık yapıp iki adet Aptamil mama almıştım aradan sarılık çıkınca mamayı bıraktık bir paket Aptamil evde mevcut bir şekilde duruyordu
Adet nedeniyle süt azalması yaşadığım için yanı sıra dördüncü ataı’nda meme reddi yaşadığım için o mamayı açıp kullanayım en azından günde iki kere veririm diye düşündüm ve işte o an asıl sorun başladı🥹😢
Üç günden beri ağlıyor kucakta bile durmuyor hiçbir şekilde uyumuyor kasıla kasıla ağlıyordu evladım😔
Kulak ağrısı mı sağlık şikayeti mi diye hemen doktora koştuk ama çok şükür kulakta sağlık yönünden hiçbir şey yokturDu
Meğer ki çocuğun mamayı sindirememiş sürekli ona huzursuzluk yapıp aklını kaybetmişcesine ağlıyordu aklıma geldikçe hala kendimi heba ediyorum🙂↔️🙂↔️🙂↔️
Bugün mamayı bıraktık doktor önerisiyle sma Opti pro denedik 3.04 günün sonunda sonunda kızımın yüzünde eskisi gibi güller açıyor etrafa gülücükler saçıyor
LÜTFEN MAMA VEYA ANNE SÜTÜ MAMA ILE DEVAM EDEN ANNELER BEBEĞINIZ NE YAPARSANIZ DURMUYOR AĞLIYOR ISE LÜTFEN DOKTORUNUZA DANIŞARAK MAMANIZI DEĞIŞTIRIN ONA DA KENDINIZE DE BU ÇILEYI YAŞATMAYIN😫😫😫😫