aleynaderin1 Ben yeni yeni mama kullanmaya başladım buzdolabına koydum Orda nemleniyor bence nerde muhafaza ediyorsunuz acaba çok sıcak havalar serin bir yer diyor mama paketinin üstünde ama serin bir yerde yok dolapta çok soğuk
yildizmom-2023 aleynaderin1 kullandığımız dönem ağzını kapatip normal tabak koyduğumuz dolapta duruyordu. sonuçta marketlerde de dolaplarda durmuyor. sadece ağzı kapalı kalsın yoksa topaklanma oluyor
umaytoom aleynaderin1 hiç dolaba koymadim mutfak tezgahinin üzerinde yada mutfak dolabında saklıyorum
Bebegimm1 aleynaderin1 buzdolabında bozulabilr ben 2 sene mama kullandm ve şuan bi bebeğim daha var haftada bi kaç kez veriyorum diye evde oluyor ve hep aynı yere koydum hiç bozulma olmadı evimde 30 31 dereceyi buluyor mutfakdaki dolabın içini koyuyrm biraz serin olsun derseniz benm girişe mont koydugum dolaba güneş vurmuyor oraya koydugumda oluyordu hiç bozulma olmadı
aleynaderin1 yildizmom-2023 dolaba koydurdu kaynanam hep nemli bebekte içmek istemedi heralde tadı değişiyor çok sık vermiyorum diye anlayamadık sanırım
yildizmom-2023 aleynaderin1 3 yada 4 hafta içinde bitirmek gerekiyor o zaman bozuluyormus bilgin olsun
gizememre aleynaderin1 yok yok asıl buzdolabına koymak zarar veriyormuş bir yerde okumuştum 11 aydır bu şekilde saklıyorum çok şükür bir sorun olmadı
aleynaderin1 yildizmom-2023 ay evet kutunun üstüne dört hafta yazıyor dört hafta geçince atıyorum direk
aleynaderin1 umaytoom kaynanam çıkardı bunu her şeyi çok biliyor ya maman nemlenip duruyor çocukla içmek istemiyor
duyguluinsan Bebegimm1 mamayı en fazla 4 hafta içinde tüketin yazıyor kutunun üzerinde sizinki bitiyor mu?
Minikbirprenses aleynaderin1 evin içi çok sıcak 35derece bende dolaba koydum ama içmiyor mama 🙄tadımı vozuk anlamadım dolaba koymadan önceden içmemeye başladı birden ben gene buzdolabında sakliyorum
210624 umaytoom ben burda bor yerde okudum buzdolabına koydum o yüzden sicakta bozulur diye doğruyu bulayım derken yine mi yanlış yaptım ben
myangelson aleynaderin1 ben salonda televizyon ünitesinin dolabına koyuyorum. Mutfağa guvenemedim yemek falan pişiyor aşırı sıcak oluyor, dolaba da koymayın deniyor en serin yer salon şükür bir sorun yaşamadık