Aksami zor ettik , 2 aylik kizim tum gun sadece 2 kez yarimsar saat uyudu , gaz problemi disinda biseyi yok.. gazi bu kadar uyumamasina sebep olur mu ? Tabi uyumadigi icin tum gun yirtti kendini , uykuya dalamiyor carsafta bile sallamaya basladim artik faydasiz.. napicam hic bilmiyorum