ldb 1 ay 8 günlüğüz yaşadığım yerde sinek problemi var ben de pencereyi kapatıyorum bu yüzden vantilatörü 1 e alıyorum dönücek şekilde çalışıyor bebeklerimi etkiler mi. Uzakta tutuyorum bu arada. İzmirde yaşıyorum izmirde hava çok sıcak zaten.
princessmom_ ldb tam üstüne gelirse dokunabilir daha çok küçükmüş klima varsa daha iyi olur gibi ama yoksa da üstüne gelmeden sürekli döndürün
deniz1010 ldb vantilatörü 3te çalıştırıyorum ben üstüne gelmeyecek şekilde, şükür etkilemedi. Havalar çok sıcak, klimasız evlerde mecburen vantilatör çalışıyor, inşallah sizi de etkilemez. Zaten düşük seviyede çalıştırıyormuşsunuz
ldb @princessmom_ @denizalismom @deniz1010 @beybimeybi 1 de uzakta ve dönücek şekilde çalışıyor. İnşallah etkilenmez sizinkileri etkiliyor mu
defnevedoruk ldb 1 ay 13 günlük benim oğlumda vantilatör kapalı olunca uyuyamıyor valla, ha üstüne müslin örtüyorum en ince olanlardan
sadbut ldb biz 1 aylıkken vantilator kullanıyorduk cocugun uzerine gelmeyecek sekilde sabit duvara yada ortaya carpar sekilde sonda calıstırıyorduk odadaki havayı sernletip havayı döndürüyordıçu cocuga gelmiyordu bayada işe yarıyordu