Kızlar merhaba,sağlıklı bir sezaryen geçirdim 24 gün oldu Yolunda gitti herşey çok şükür Ama yıllardır tanışık olduğum vücuduma yabancıyım Alışveriş bile yapamadım alt bedenim kaç beden,göğüslerim kaç beden, tshirt alsam kaç beden almalıyım hiçbirşey bilemedim. Hala hamile gibi göbeğim var.Göbekte komple kararma oluştu ve çok gevşek çok çirkin duruyor Evde pijama ev topuzu yapmaktan kendimi beğenmez oldum Bazen gün geliyor saçıma tarak değmiyor Sizler nasılsınız Vücudum kendini toparlayacak mı?