Merhaba 3 yaşına girecek oğlumu götürmek istiyorum kardeş kıskançlığı alt ıslatma tırnak yeme gibi sorunlardan
devlet hastanesine gidip de böyle konulardan memnun kalan oldumu tecrübeleriniz neler
Birde bu konudan psikolojik yardım alınca ileride bu onun önüne bir engel olarak çıkabilir mi bilgisi olan varmı