Balteknem Bu bölüme gitmem gerek kan mı alınıyor yoksa cıhazlara mı takılıyor ne oluyor bilen var mı acaba hörgüçten ötürü yönlendirildim
YorgunAmaMutluAnne Balteknem bahsettiğiniz bölümler genelde tahlil yapar çok ileri ciddi şikayetler bulunuyorsa sende o zaman eeg mr vb. ister
ucay Şikayetini dinliyor kilo boy falan bakıyor egerki ilaç yazacak sa ilaca uygun kan gerekiyor sa kan istiyor sadece öyle makina falan Yok on gün önce gitim bn
Balteknem ucay öyle mi benım boynum agırıyor yıne daralmam ve düzleşmem var aynı zamanda hörgüç ama ben fizik tedavi gıbı bırsey yapar dıye dusunöustum ya
minik136_ Nerden yazıyorsunuz siz benim bebeğim 11aylk endokrine gitmem lazm ama randevu bulamıyorum önerecegnz hastane varmı
Balteknem minik136_ canım bende bulamıyorum bır tame çıktı malesef kı zamanı uymadı ıptal ettim sımdı yıne beklıyorum
Balteknem cLearQueen fayda olsunda daha merkeze gıtcem aç gıdım madem 2 saatte yol nasıl aç gıtcekseö bakalım
cLearQueen Balteknem evet ac gidersen daha iyi hemen kan verirsin toksa da hemen bseyler atistirirsin gecmis olsun hazir kan vermisken rica et butun degerlerine hormonlarina vitaminlerine baksinlar
Balteknem cLearQueen baktırdım canım zaten troıdler çalışmıyor dıye tedavi görüyordum ısım zordu Allah’a sukur bıttı bu hörgüç ağrısı kötü durmam yakamı bırakmıyor