ceylinkardelen Merhaba 4 gün önce doğum yaptım aşırı gaz sancım var çok minik minik gaz çıkıyor kimyon ve rezene içiyorum başka bir önerisi olan var mı rahatlatacak
Boncuk_06 ceylinkardelen çok geçmiş olsun acile gitme ihtimaliniz varsa gidin bi iğne yapıyolar iki dakikada bişeyiniz kalmıyo bidahada çekmiosunuz rahatlıyosunux 🙏
tuayyo ceylinkardelen valla ben kavanoz kavanoz komposto içtim şükür çok güzel atlattım mutlaka sende iç
ceylinkardelen Boncuk_06 evdeki imkanlarla deneyecegim biraz daha devam ederse yarın da yani mutlaka gideceğim
miranali7 Geçmiş olsun beni sezaryen de en zorlayan süreç olmuştu gaz sancısı bol bol kayısı yedim ve hoşafını içtim beni onlar rahatlattı iki günün sonunda
iremtknmz Aynı sorunu 8 ay önce bende yaşadım kuru kayısılar hurmalar hoşaflar neler denedim fayda etmedi. Tesadüfmüdür yoksa işe mi yaradı emin değilim ama sade kefir içtim ondan sonra rahat nefes almıştım bi deneyin isterseniz