Kızlar tam 3 ay olcak
Ben ikizleri doğurduktan sonra 15 gün ayağa kalkamadım sinirlere başlı yapmıştı neyse yavaş yavaş düzeldi tek bakıyorum bu arada ama son günlerde o kadar yorgunum ki anlatamam akşam olunca sadece yatmak istiyorum dizlerim kemiklerim ağrıyor halsizlik sürekli uyku hali cabası
Doktorum bana takviye vermedi
Kullanmak istedim ama gerek yok dedi geçti
Var ki tavsiyeniz bana yad akullanıdığınız vitaminler falan var mı