iyikianneyim08 Internet uzerinden yaptik ama senet onayi bekliyor diyor anlamadik bilen varmi araniz da (Reklam)
Balteknem iyikianneyim08 canım benım koltuk takımım cetmen mağazadan almıştık öyle bırsey oldu mu hatırlamıyorum 8 sene oldu üstte kalsın
iyikianneyim08 simseklivekalpli ayy ne bilim adı geçen markaya yazarlar ya ceza yememek icin galiba bende bilmiyorum🤣🤣🤣
simseklivekalpli iyikianneyim08 hahahahaua burada yok öyle bir sistem olsa 2 mesajdan birine reklam yazmamiz lazım 🤣
simseklivekalpli iyikianneyim08 doğru hatırladım sonradan, biz anca evkur falan 🤣 daha oralara varamadık bilmiyorum yorum yapıyoruz üstte kalıyor belki alan olmuştur 🫠
iyikianneyim08 simseklivekalpli evkur bize vermedi canim iptal etti kizin oda takimini neymis borc varmis 🤷🏻♀️ kefil ister oradaki hesabi olan ablami yaptik gene yapmadilar
simseklivekalpli iyikianneyim08 bizim burada yerel mağaza var. Senelerdir oradan alıyoruz alacağımızı. Ama sağlam geçiriyor sağ olsunlar
Balteknem iyikianneyim08 çok sağlam çıktılar ve benım çocuklarıma dayandılar daha yenı teklı koltuğum çöktü oda normal geldi bana açıkçası
simseklivekalpli iyikianneyim08 yok evkur değil burada olan bir mağaza sadece. Elden taksit olunca çok fark alıyorlar ama daha temiz oluyor böyle de