Bugün 1 buçuk yaş izlemi vardı kızımın sağlık ocağında hemşire bıngıldağı baya açık dedi korkuttu 16 aylık olacak 8 inde 18 aya kadar kapanmasını bekliyoruz normalde dedi bizde korktuk özel doktorumuzu aradık oda endişe etmeyin bişey olmaz hatta kapanmaması daha iyi dedi Çarşamba günü getirin siz Gine ben bakayım dedi sizin bebeklerin ne zaman kapandi bilgisi olanlar söylerse sevinirim 🩷🫶🏻