ahsenyy ah ben de öyleyim oğlum 2,5 yaşında 40 günlük kızım bir şeyler eksik hep bi kötü hissediyorum ne zaman benimseyeceğiz ya çok zor biliyorum 4-5 aylıkken bayağı zaman geçince bir şey kalmayacak o hareketlendikçe ama zaman sanki geçmiyor bu düşünceler hep karamsar iyi şeyleri düşünmeme izin vermiyor