Kızım neredeyse bir haftadır mamasını yerken ses çıkarmaya başlıyor yemiyor biberonu diliyle ittiriyor eliyle ittiriyor. Sadece mama ile besleniyor. Normalde 4 saatte bir 150 ml yiyordu artık 70-80 anca içiyor ya içmiyor. Ne yapmam gerekiyor bilmiyorum bu durumu nasıl aşarım