zeyum7 Benim de 3.5 aylık. Evde uyumuyor değil de gündü uykuları kısaldı. 30-45 dk arası uyanıyor ama ben tam bu esnada tekrar uykuya döndürmeye çalışarak uzun uyumasını sağlıyorum, tabi her zaman başaramıyorum. Bu aylarda sanırım artık. kendi melatoninlerini salgılamaya ve yetişkin benzeri uyku döngülerine geçmeye başlıyorlar, 30-45 dk o yüzden. Ama sizin sadece evde uyumaması ilginçmiş. Evin sıcaklığı falan geldi aklıma sadece. Ya da ev aşırı mı sessiz, belki biraz alttan alta seste daha rahat uyuyordur?