AtesPerisi ben hep kullanıyorum 2 aylık olduk tüm gun onun üzerinde kullanımı çok rahat komsuya bile götürüyorum arabaua atıyorum odadan odaya gecerken onla tasıyorum ayagımda sallarken onla sallıyorum besiğine reflü yatagıyla koyuyorum tek yaptıgım üstüne geniş müslin seriyorum sürekli değiştiriyorum okadar isime yaradı ki yemek yaparken bile yatırıyorum mutfaga onunla ben işimi hallediyorum bursa belediyesi hediye getirmişti 5 cesit sey aldık ondan baska bişey kullanmadık getirmeseler naparmışız🤣🤣🤣🤣