Seymapala Merhaba anneler oğlum 3 yaş 2 aylık oda yaptım ve ayırmaya karar verdim beşiği küçük geliyor artık dün ilk kez yatırdım gece uyandı yanıma gelmek istedi gittik yatağında beraber yattık uyudu ben tekrar kalktım sonra sabah kalktı o alışıcak gibi sevdi geniş geniş yatmayı ama sanki ben bi boşluğa düştüm erken mi acaba diyorum korkuyorumda çıt sesine uyanırım ağlasa hemen duyarım yan odam da zaten ama ne bileyim yanımda olsun istiyorum siz ne zaman ayırdınız odasını
Omeraslan Seymapala geç bile kalmışsınız. Ben 15 aylıkken ayırdım. Daha verimli güzel uykusu olacak asla yanınıza almayın. Alışsın artık
minnakkofte Seymapala 1 yaşında ayırdım sese çok uyaniyordu o da biz de rahat ettik kamera vardı zaten.şimdi 5 yaşında bazen benle yatmak istiyo sonra darlanip yatağına gidiyo
Elfgrn Seymapala bende ilk boşluğa düşmüştüm ama onların iyiliği için bu gerekli. Kızımı 28 . Ayda sütten kestim o sıra köydedim kendi evime geçer geçer yatağını ayırdım. Odası bize uzak kaldığı için ilk salonda yer yaptım. Şuanda o şekilde ilerliyoruz. Alıştım gibi ilk günler onsuz uyuyamıyordum bosluktaydim ama şimdi diyorum ki 28 ay ben yatmamisim. 28 ay surunmusum, emin olun ilk günler zor gelecek ama yatakları ayırmak bile size vücudunuza çok iyi gelecek
Babyygtcn Seymapala 2.5 yaşında ayırdım şuan oturduğumuz eve taşındığımız ilk gün ayırdım hala park yatakta yatıyor. Hemen bitişiğinde tek kişilik baza var oraya atlayıp çıkıyor. İlk bir hafta bazen gece bazen sabahları ağlayarak uyandı bizi göremediği için her seferinde pes etmeden yatağına yatırdım o uyuyana kadar bekledim tam alıştı derken 23 nisan da istanbulda deprem oldu ve korkudan tekrar yanıma aldım 1 2 hafta yine bizimle yattı sonra tekrar ayırdım şuan ayrı yatmaya alıştı nadirde olsa yine gece kalkp yanmza geliyor g
Atailknur 8 aylıkken sanırım ayırdım daha doğrusu ben ayrıldım onun odasında tek kişilik baza da yatıyordum sağdan sola dönsem uyanıyordu sabaha kadar çişimi tutardım o derece artık olacak gibi değildi.
Madamehappyyyyy Seymapala 20 aylıktı ayırdım yanımızda uyuyor sonra yatağına koyuyoruz gece uyanırsa eşim ya da ben gidiyorum yanına yatmaya.
[silindi] @hemsire2727 nasıl ayırdınız bende ayırmak istiyorum gece hiç uyanmıyor mu benim oğlumda 11 aylık ama biz hala odasında beraber yatıyoruz meme bağımlısı bir de gece hiç uyuyamıyorum bu yüzden
Glsmkan [silindi] [silindi] benim oğlum 22 aylık memeden daha yeni kestim bu duruma iyice alışana kadar bir kaç hafta içinde de odasını yapıp geçirmeyi planlıyorum. Her şey üst üste olmasın istiyorum hem memeden kesip hem ayrı odaya birden geçirmek yerine sürece yaymak daha iyi gibi geliyor. Sizin henüz 11 aylık üstelik hala emiyorda ayırmak pek mantıklı gelmedi zaten emzirdiğiniz için size git gel zor olur diye ama tabi sizin fikriniz ve rahatlığınız daha önemli. Her şey gönlünüzce olsun :) be tüm bebekler anneye tüm anneler bebişlerine doysun :))
Atailknur [silindi] nasıl uykuya geçiriyorsunuz o rutinleri yapın uyuyunca çıkın odadan ben o şekilde yaptım dirensiği çok zamanlar oldu sakinleştirip yerine koydum öylelikle alıştı benim bebeğim çok sık uyanan bir bebek 2,5 yaşında hala uyanır sesini duyuyorum uykum hafif ve evimiz küçük odalarda karşılıklı olunca bir sorun yaşamadım. Biraz sabır ederseniz başarırsınız. Kendi odama geçince dünya varmış dedim geceleri uyansam da sorun değil uyuduğum zamanlar en azından rahat uyuyorum. Kızım çıt parkenin çıt sesine kalkar çünkü o derece
hemsire2727 [silindi] uyku düzenimiz hep vardı yatagına koyardım kendisi uyurdu odasını ayırınca da bi sorun yaşamadık o yüzden hep bi battaniyemiz var onsuz asla uyumaz onu verince kendisi uyur ilahi açarım bide montessori odamız ama anne yanına park yatak almıştım park yatakta kendi odasında şuan onda yatmaya devam ediyor geceleri uyanmamız devam ediyor 1 2 kere de olsa bende sesini hemen duyup kalkıyorum
yogurtlupilav Seymapala ilk çocuğumda 5,5 aylıkken ayırdım ve her gün “iyi ki ayırmışım” dedim gerçekten. Kendisi desteksiz uyumaya çok kolay alıştı. İkinci çocuğumu da o zamanlar ayırmak isterim aslında ama malesef boş odamız yok :) ne yapıcam bilmiyorum:)
[silindi] Glsmkan gece beni resmen emzik olarak kullanıyor yani hatta bazı geceler hiç uyumuyorum resmen çünkü memeyi bıraktığı zaman ağlamaya başlıyor tek başıma desteksiz büyütüyorum hem ev işleri hem uykusuzluk beni çok yoruyor memeyi bıraktırmadan da odasını ayırmam pek mümkün değil gibi gözüküyor
yogurtlupilav Glsmkan neden böyle dediniz ki? Aynı yatakta yatmıyoruz, 5.5 aylık bebeği kendi odasında yatırmak neden üzsün? Tabiiki uyuyana kadar yanında olduk belli bir yaşa gelene kadar. Dramatize edilecek bir durum yok oda ayırma konusunda bence..
[silindi] Atailknur bebeğim maalesef ki meme dışında uykuya dalmıyor yani sürekli memede uyuyoruz odadan çıksam bile gece 5’i geçik bu nedenden dolayı uyanıyor bizimde odalarımız yanyana hatta kamerada var ama bende uyuyunca duymazsam endişeside var sizin bebeğiniz yürüyor mu bizimki daha yürümüyor tutunup kalkabiliyor yatağımız Montessori yatak ama düşer mi inebilir mi bundan da pek emin değilim