Az önce taharet alirken vajen girişinde elime bir parmak boğumundan daha kısa bı ip geldi sizce dikişim mı açılmış yoksa dikiş dikerken dügüm atarız da dibinde azıcık ip kalır ya, elime gelen o mudur? Dikişim açılsa ciddi ağrı yapmaz mı birkaç sikayetim var kaşıntı oluyor bide az önce idrarımı yaparken oraya değince yandı. Kaşıntı dokular yenilendiği için iyileştiği için oluyodur dediler ama diğer turlu çok da kendimi zorlamadigim halde hemen dikiş açılır mı bilemedim ya kızlar korkuyorum Perşembe kontrolum var devlette doğum yaptığım için oraya gideceğim ama bundan bile korkuyorum canım yanar mı diye. Lütfen tecrübelerinizi paylaşın benimle🥺