9793selaam Kızlar kilom yüksek 19. Haftaya girdik bugin binde bir seyirmecgibi harwketler hissediyorum her gün hissetmiyorum .göbek çevrem baya yağlı büyük göbeğim.alakasi olur mu sizce sizde nasıldı kaçıncı haftada hissettnz ?
hediye617_ 9793selaam bende hafif sismanim ilk hareketleri öyle oluyo zaten genelde büyüdükce tekme anlasiliyo
eymenku 9793selaam ben 16 haftalıkken seyirme hissettim kiloluyum erken diye bebek değildir dedim ama bebekmis bı kaç gün yavaş olur gün geçtikçe daha net olur
9793selaam hediye617_ ben çok hissetmiyorum işte seyirme flan .sen kaçıncı haftada hissettin ? Benim bu 2. Bebeğim birincide de biraz kiloluydum bunda çok aldım vermedim daha doğrusu 1. Den . Pek hissetmiyorum işte çok nadir seyirmecoliyor gibi oluyor normal mi o zmn ki .
hediye617_ 9793selaam tabiki normal sürekli hareket halinde olmaz zaten uyurr daha hapşırıgini falan hissettin büyük ihtimalle
9793selaam eymenku bende 13 de hissettim de sonrası olmadı işte binde bir gibi oluyor tatlı yiyor uzanıyorum m falan yok tedirgin oldum bnde en son herşey normaldi çok şükür de
Pamukhanim_ 9793selaam var sormuştum geç hissedersin demişti baştan söylemişti bana zaten ilk başlarda ultrason ile görünmüyordu ilk kalp atışını bile vajinal muayene ile duymuştuk
eymenku 9793selaam endişelenmeyin daha sürekli hareket ettigi sizi uyutmadigi günlerde gelecek şimdi minicik birde sürekli hareket etmez oda uyuyur içerde
9793selaam eymenku yani ondandır inşallah kuzum ne bileyim annelik işte insan ister istemez ediseleniyor
Pamukhanim_ 9793selaam 100 kilonun üzerinde benim kilom tabiki kiloyla alakası var doktor ilk başta anlatmıştı oradan biliyorum
Pamukhanim_ 9793selaam 10 aylık kızım yaptım doğum ve doktor dahil kilom dan kaynaklı çok zor olacağını söylemişti sezeryan oldum enfeksiyon riski var falan demişti 2 günde ayağa kalktım kontrole gittiğimde domtor bile şaşırdı