Benimde 20 günlük bebeğim kanız oldu sanırım normalde hem emzirmeden sonra yapardı bugün yapamadı ve ıkındıkça canı yandı bende son çare yarım çay kaşığı zeytinyağı verdim yarım saat sonra emzirirken kakasını yaptı çok şükür inşallah bi daha gerek kalmaz