Ballloglum Aslında uzmanlar, özellikle kreş-anaokulu için eve en yakın okul hangisiyse onu öneriyorlar. Bizim eve yakın 2 devlet, bir de özel tarikat vardı. Devletler de yarım gündü. O yüzden mecbur özele vermiştik. Sabah kendim bırakıp, akşam da kendim alıyordum. 15-20 dk civarı bir yoldu. Ama şimdi mesela eve yakın bir ilkokula kaydettik. Çünkü gerçekten o yaşlarda yol külfet oluyor, hele servis için o yaşlar erken bence. Biz kreş-anaokulundan çok memnun olduğumuz ve başka da seçeneğimiz olmadığı için 3 yıl gittik geldik ama eve yakın seçeneğimiz olsaydı ilk onu değerlendirirdim sanırım. Bir de yemek olayı hepsinde aynı diye söylüyor herkes. Kimse çocuklara oturup da yemek yedirmeyle uğraşmıyor, özelde de devlette de. Mesela herkes en az 2 kaşık yiyecek diye bir kural koyuyorlar, fazlasını yiyen yiyor, yemeyen yemiyor. Ona göre karar vermeyin derim ben.