Her gün birkaç kere kaynatılmış ılımış sulu pamukla siliyorum. Pamuklu mendille kuruluyorum. Bepanthol baby sürüyorum. Kuru tutmaya çalışıyorum havalandırmaya çalışıyorum. Bir gün iyi olsa ertesi gün en başa dönüyoruz. Kırmızı noktalar halinde yayılmış oluyor. Bir türlü geçiremedim. Klimalı odada vakit geçiriyoruz terletmiyorum ama kurtulamadım pişiklerden. Doktora gösterdim mavi hametan sür dedi. O hiç fayda etmedi. Mustela barrier cream sürdüm daha kötü yaptı. Yara olup kanayacak diye korkuyorum. Ne yapmam lazım daha?