melindababy biz şu an üç ay on Günlük iki ay çektiğimi bir ben bir Allah bilir 20 gündür rahatladık gece beşte uyanıp 6.07’ye kadar ikiniyordu Her sabah yedide duş aldırıyordum ancak öyle uyuyordu çok şükür geçti 7:30’a kadar uyuyor 20:25 gündür gaz ilaclarini bıraktım ağlaması da bitti sadece zaman hiçbir işe yaramıyor yani bende yaramadı