babybabyt bence makas ama uzundan kısaya geçecekseniz psikolojik olarak çok yıpratıyor bence. Ben çok etkilendim başta. Ben oğlımun sadece önlerini kısaltıyordum. Omzundan aşağıdaydı saçı ama mayıs ayında 22 aylıkken kısaltırdım. Neye uğradığımı şaşırdım. Bir anda bebekten çocuğa geçti. Daha da kısalttırmam. Şuan uzadı. Allaha şükür de rahatladım. Subay tıraşı yaptırdık mayısta şuan gözlerinin ortasında ön kısmı.
Ama illa kestirmem lazım diyorsanız makas bence. Makinede korkuyorlar.