busraerkl ayy bu başıma ilk doğduğu zaman o kadar çok geliyordu ki sütüm tazzikli geliyordu bebek tam bosaltamıyordu sürekli genzine kaçıyordu o kadar korkuyordum ki sonra sonra geçti Bebek büyüdükçe meme de terbiye oldu tazzikli akması geçti ama o zamanlar makas diyorlar galiba emzirirken öyle tutuyordum falan emzirmeden önce biraz sağmak da işe yarar belki