Omeraslan yani anlatamadım sanırım problemimi duşakabindeki kireç gibi değil alçı gibi siyah kireçten bahsettim 🥲 her deterjanı kullanıyoruz sürtüyoruz ovalıyoruz ama kalıntı gibi birşeyle kazımak lazım sanki anca öyle fayanstan kopacak. Ama neyle kazınır bilemiyorum