Benim kızımında bi bacağında boğum yok doktora götürdüm hafif kalça gelişiminde gerilik var denildi ortopediye falan gittim 1 buçuk ay cihaz kullandık düzeldi ama boğum bununla alakalı değil dediler aslında yani bir bacağında boğum olmamasını normal gibi gördüler ama muayene falan etti birkaç doktor baktı bacak boyları vs eşitmi diye ama sıkıntı yok çok şükür