Ben kocaelide özel ilgi hastanesinde Atilla beye yaptirmistim Ekim kasım gibi şimdii bebeğimide ona düşünüyorum.11 aylik falan olacak ozman.ozel hastaneler lokal yapıyor devlet genel yapıyor..diğer çocukları devlette yaptırmıştım genel anestezi olmuştu yanında olamadigim için çok üzülmüştüm şimdi bunuda özelde düşünüyorum yaninda oluyoruz ne olur ne olmaz video çekiyor eşim başından sonuna kadar…..evde yapanlarda lokal yapıyor zaten 7 yaşındaymış senin oğlun büyük.once özel Bi hastaneye sor bence nasıl yapıyorlar genel mi lokalmi diye.