Arkadaşlar 21 günlük anneyim yaklaşık 21 gündür de evdeyim eşim de vardiyalı çalışıyor bu yüzden onunla da fazla gorusemiyorum sabah çalıştığı zamanlar o bazen arkadaşlarıyla çıkıyor ben yalnız kalıyorum ve çok sıkıldım eşime bebeği bırakıp dışarı çıkmak istiyorum arkadaşlarımla ama vicdan yapıyorum eşim de bakabiliyor çocuğa bide meme + mama yaptığım için aslında sıkıntı olmuyor ama yinede vicdan yapıyorum