ruyacarboga ha lanugoo tamam şimdi bebeği koruyan yeni doğduğunda o minik ince ince tüyler tmm onu biliyorum ama zaman içerisinde kendiliğinden döküldüğünü biliyordum çok mu rahatsız edici yerlerde mi zaman içinde dökülücekse müdahale etmeseniz kendi seyrinde ilerlese aslında daha uygun olur ama canı acısaydı da ağlardı diye düşünüyorum . Bir de zaten kendiliğinden dökülecek tüyleri cımbızlamak yada başka şekilde almak acaba daha sertleşmesine be yeniden çıkmasına sebebiyet verir mi o açıdan da bakmak lazım aslında