Ecbuliii canm benim böyle sorunm yoktu tam emmedi için mastt oldum ondan 2.ayimza girince mamaya başladık benimde hiç aklıma gelmezdi gazdan problem yasarım diyordumds 😔😔😔
Ecbuliii doktor bebelac önerdi ama onlara da güvenim kalmadı para için öneriyolar... bende öyle ve dışarda mama verrkn çok zorluk çekiyorum 😔rabbim memeden ayrtmasın