Oglum 3 yas 2 aylik..konusuyor bidir bidir olmasada kendini ifade ediyor 2li 3lu cumle rahat kuruyor..sorum su 10 gundur mesela birsey diyecek heyecanlaninca anne anne anne anne bak falan yada babasina baba baba baba baba bilmem vs gibi ablasinin bile 5 kere rahat soyluyor adini normalmi sizinkilerde yapiyormu merak ettim.