Bestem Kizlar merhaba aritma su taktirdik eve bugün 3gun oldu ama hala boyle içinde tortu var normal mi acaba içmeye korkuyorum hala baya da akittik kaç gündür tadı da bı değişik aldigimiz yeri arasam mi yoksa normal mi acaba
birprensesanesi Bestem aldığınız yeri arayın muhtemelen eski minerallerden takmışlardır değiştirsin benimde başıma gelmişti kireç gibi kokuyordu tekrardan minarelleri taktı düzeldi