Kızlar Merhaba 19 aylık bir bebeğim var sonrasında spiral taktırdım reglim 1 hafta gecikti doktora gittim rahim kalınlaşması var ama beta negatif ben ısrarla söktürüc verin diyorum kadın 1 hafta sonra gel diyor yani1 hafta geciken reglide öyle bişey olsa betada çıkmaz mı böyle başına gelen vsr mı önce negatif olup sonra pozitif olan