Arkadaşlar merhaba. Bebeğim 5 ay 16 günlük. Normalde cok düzenli uykularımız vardı yorucu değildi. Sadece atak döneminde yorucuydu. Son bir aydık atak-sunnet derken uykuları tamamen bozuldu. Kaç gündür iştahsız midesi bulanıyor kusan bir bebek olmadığı icin kusma yok. Sadece mide bulantısı ilk defa atesi 36.1 oldu. Sürekli ishal. Aşırı huysuz ve hep ağlıyor. Kan tahlilleri ve idrar temiz çıktı. İlk çocuğum tecrubesizim normalde ek gıdaya başlamıştık gayet güzel giderken içtiği ilaçtan bile midesini bulandiriyor. Sadece su an anne sütü içiyor. Eline iki gündür meyve falan veriyordum emsin diye ama bugün itibariyle onu da yapmıyor. Şikayetlerimiz diş çıkarmaya benziyor ama emin değilim. Doktorumuz tatilde olduğu icin henüz bilgi alamadım diger doktorlarda tahlil sonuçlarına göre bir şeyi yok diyip eve yolluyor. Saatlerdir ağlayan bebeği parol vererek uyuttum ayrıca dişlerine calgel ve zeytinyağı karanfil sürdüm su an uyuyor ama uyandığında cok yoruluyorum eşim çalışıyor yalniz bakıyorum. Tecrübeli arkadaşlar bi bakabilir mi?