Arkadaşlar bir sorum olacak kızım 6 aylık bugün çocuk doktoruna götürdüm kilosu çok düşük 5890 doktor baya düşük dedi aslımda doğduğundan beri düşük ne mamalar falan denedim içmedi doktor raporlu mama verdi içmedi bizi bugün çocuk gastroenterılojiye yönlerdi di bu bölüme giden var mı acaba yada ne gibi sonuçlar aldı gidenler