bebeğim çok terliyor kolları bacakları bez taktığım yerler hep kıp kırmızı kabarmış isiliktir diye düşünüyorum kızamık filan olsa ateş öksürük vs de olur sanırım onlar yok çok şükür. daha 1 yaşına yeni girdi bez takmak istemiyor kilot bez kullansam bantlı ile aynı mıdır bilgisi olan var mı