Murat-nuray Merhabalar , 5 ay 8 günlük oldu oğlum.Doğduğundan beri çok şükür uyku ile ilgili sorununuz olmadı . Yazdığınız düzen bizimkine çok benziyor. Sabah 10 gibi uyanıp birkaç sonra tekrar uyuyor.Yani bizde hemen hemen 2- 2 buçuk saat uyanık kalıp tekrar uyuyor.Gün içinde olabildiğince dışarı çıkarıp hava aldırıyorum. Uyanık kalınca şarkı söylüyorum kitap okuyorum ona. İlgisine göre oyuncak veriyorum eline. Bence sorun yok sizde de gayet iyi. Sevgiler