gocebebirbayan 3 yıllık kiracıyız 20 oldu. Zamanında tanıdık sayesine uyguna tutmuştuk, onun bahanesine geçen yıl az zam yaptı da bu sene 20ye okey dedik. (Devletin ön gördüğü oranda zam yaptı bu sene) Yoksa durum içler acısı. Şimdiden seneye olacak zam mı düşünüyoruz. 32ye falan denk geliyor, dedik ki çevreyi örnek gösterirde biraz daha düşük yaptırırz ilanlara baktık doğalgazı olmayan ev, en az 30 senelik 20 bin. Hayal kırıklığıydı. Sıfırdan eve çıkmak gerçekten zor. 20ye 25e şükrediyoruz asgari ücret 22 🤦🏻♀️ eskiden eski kiracı olmanın bir nebze tutulur yanı vardı onuda kaldırdılar ortalıktan. Gerçekten en kötü ev 20den başlıyor, bizde çaresiz oturuyoruz…..