Kızlar merhaba 2 ay 2 günlük bebeğim ilk 3 haftadan sonra çok ağlamaya başladı sürekli ağlıyor gazı var dedik, kolik dedik,
damla kullanıyoruz gaz da çıkarıyor ama sürekli ağlıyor bu aralar da uzun süre tuvaletini yapamıyor 6 7 günü bulduğu oluyor tuvaletini yapsa da ağlıyor gündüz uyutmaya çalışıyorum uykusu olduğu halde uyumuyor inat ediyor ağlama krizleri geçiriyor artık şimdiden çok yoruldum. Neden böyle yapıyor bilen tecrübe eden var mi