1tosbikinannesiyim tabiki. Bebeğin sevdiği oyalandığı şeyler hayat kurtarıyor ve tabiki iş bölümü önemli. Biz yaşına girmek üzereyken gitmiştik, denize ilk gün alışamadı, diğer günler konuşarak oyunlarla biraz girmiştik. Uyku saatinde bebek arabasına yatırıp kıyıda biz eşimle girmiştik. Yemek kısmı en zoruydu asla durmak istemiyordu eşimle sıra sıra yiyorduk. Bebekler için olanakları olan oteller seçmek mantıklı😊