papatya3458 Kizlar ayin 9 unda bebegim 60 gunluk oluyor ve sunnet ettirecegiz ayin 12 sinde 2. Ay asisi olacak sıkıntı olur mu 3 gun arayla sunnet ve 2. Ay asisi olmanin
3erkekannesi__ papatya3458 sünnet yaptırdığım tam günü hatırlamıyorum ama ikizlerim iki aylıktı sünnet olduklarında sanırım önce aşı sonra sünnet olmuşlardı pek bi sıkıntı yaşamadım
gmzzmrtt papatya3458 ben sünnet yaptıracağım zaman aşıyı sormuşlardı. Yani peş peşe olması iyi değil. Bi de sizinki verem aşısıymış baya ağır. Bence sünnet işini erteleyin. Daha çok küçükler. Ben 7 aylıkken sünnet yaptırmıştım
bebeklihomee papatya3458 3.ay aşısıyla sünneti 1 hafta arayla yaptırdım doktora sordum 3-4 gün ara yeterli olur demişti
ebru3457 Bi bilgim yok ama bence 2 si biraz ağır gelebilir mi 2. Ay aşıları zaten ağır oluyor verem vs bide sünnetin ağrısı olursa
papatya3458 ebru3457 3erkekannesi__ Hic bilemedim kizlar ozellikle sunnet icin il disina kayinvalidemlere geldik burada da boyle olunca napcagimi sasirdim
ebru3457 papatya3458 sünneti erteleyemiyorsanız aşıyı 1 hafta felan erteleyebilirsiniz dediğim gibi 2. Ay aşısı 3 aşı birden yapıyorlar verem aşısı vs ağır oluyor
pantenkelebek papatya3458 2 ay aşısı biraz zor geçiyor canlı aşı ateş yapabiliyor hepsi bi arada olursa bebeğiniz için zorlayıcı olabilir
syldz61 papatya3458 eğer lokal anestezi ile olacaksa problem yok ama genel anestezi olacaksa canlı aşı yani verem aşısı olacak ikinci ayda ,o yüzden uygun görmüyor doktorlar