tunay11 bebeğim 3 aylıktı sünnet oldu biz doktoru eve çağırmıştık hijyen açısından iyi olur diye bez boyutu 1 beden büyük taktık ve karton bardak kesip koymuştuk bebeğim hiç bilmedi ilk gün biraz ağladı doktor şırınga içinde bi ilaç vermişti ağlarsa pipi ucuna bunu sıkın diye onu sıkıyorduk 2 dkka içinde ağrısı diniyordu 3. Günü yüz üstü yatmaya başlamıştı bebeğim şuan 21 aylık şükür atlattık darısı size