Kızlar merhaba. 13 günlük oğlum var, sarılık değeri 16 çıktı. Doktor uzamış sarılık dedi. Ve çocuk gastroentoroloji ile çocuk metabolizma bölümüne sevk etti. İşin açığı ilk çocuğumda da sarılık oldu, değeri 17 di ve asla uyandıramıyorduk topukları mosmor oluyordu vurup uyandırmaya çalışmaktan. Vücudu ve gözleri turuncu olmuştu artık. Ama şimdi öyle değil. Bazen kendi uyanıyor saatlerce uyanık duruyor akıllı akıllı. Gözleri aşırı sarı değil. Ben sarılık değeri en fazla 7-8 çıkar diye düşünmüştüm. Ve çocuğu hastanelerde heder etmek istemiyorum durumu ilk çocuğuma göre çok iyi. Sizce sevk ettiği bölümlere götüreyim mi götürmeyeyim mi? Tüp tüp kan almalarına dayanamıyorum.