acp Doğum yapalı 19 ay olacak. Yaklaşık 6 ay önce de adet görmeye başladım. Doğumdan sonra hiç adet sancısı yaşamazdım hiç anlamazdım bile adet olduğumu. 2 ay önce de spiral taktırdım,adet ağrım iyice çoğaldı. Benim gibi olan var mı normal mi bu durum
hazale966 acp valla ben spiral taktırmadım benim bekarkende çok ağrım olurdu. Dogum yaptım yine agrım oluyor. Değişen birşey olmadı🤷🏻♀️ ağrısız adet geçirmeyi çok isterdim🤩
Mavigokyuzu acp ben de doğumdan sonra 2 ay sonra regl olmaya başladım. Yaklaşık 1 yıl hic ağrım olmadı. Ama sonrasında seni doğum öncesi olduğum gibi ağrılı oluyorum. Bu komu özelinde doktora hic sormadım ama bu süreç içinde düzenli verdiğim smear testlerinde bir problem yok.