Selam kızlar kızım 23 aylık bu ara kahvaltısını yaparken yumurtayı çok severdi yemek istemiyor uzattığım yemeklere baş çeviriyor normalde çok iştahlıydı çok güzel yer ama önüne meyve koy sürekli onu yer aşırı meyveci yumurtanın yanında beyaz peynir üzüm falan koydum kahvaltı da üzümü yedi sadece çok da zorlamak istemiyorum ama yemeyince de canım sıkılıyor aç gibi hissediyorum aynı durumu yaşayan var mı