NisammM adiniza cok sevindim keske bende ilk oglumda bu bilgilere sahip olsaydim 3.5 yasina kadar ha babam de babam asilar igneler alerji gecmek bilmedi
Ama akıllandım......
Boyle seyler duyuncada cok mutlu oluyorum
Emin ol kalici degil diyen arkadas her hasta oldugunda nasil doktora gidip ilac aliyorsan
Senede bazen de gidip hacemat olacaksin hacematin guzel aylari var
1 kereyle degil tabikii