simal12 Kimi insanda bu ishal durumu oluyormuş onun için doktora gidip ilaç başlatması gerekiyor cok nadir olan sendromlardan biriymiş safra olmadığı için direk bagırsaklara akıyor oda bazi insanlarda ishal yapıyormuş kimi ömür boyu sürüyor diyolar kimi geçici tam bilmiyorum bende çok şükür ishal hiç olmadı tek şişkinlik ve gaz oluşuyor bazı yediklerimden dolayı yediklerimize içtiklerimize çok dikkat etmek gerekiyor