Kızlar çarşamba günü adetim bitti normalde. Ama hala kahverengi lekelenme oluyor ilk defa böyle birsey geldi başıma. 10 gün oldu bugün normalde hiç olmazdım. Internette baktım dış gebelenme olabilir diyor ama adet oldum sonuçta başına böyle birsey gelen var mı ne olabilir